sobota, 23 lutego 2013

Pierwszy rozdział
 'WYGRAJ TYDZIEŃ ZE SWOJĄ ULUBIONĄ GWIAZDĄ' - taką właśnie notkę przeczytałam na jakiejś stronce z plotkami oraz innymi takimi na temat gwiazd. Wiedziałam, że i tak nie wygram, ale postanowiłam spróbować. Wypełniłam coś a'la formularz, w którym trzeba było wpisać tylko nick z twitter'a oraz imię i nazwisko wokalisty, zespołu lub gwiazdy filmowej. 
 Po wypełnieniu formularzu wylogowałam się z tt oraz z kilku innych stronek, wyłączyłam laptopa i zeszłam na dół w celu znalezienia czegoś do spożycia.   W lodówce wiało pustkami. No tak mogłam się tego spodziewać. Ja nie zrobiłam zakupów, a rodzice pracują do późna.
 Postanowiłam, że pójdę się ubrać, a potem wybiorę się na zakupy. Ubrałam się w krótkie spodenki i króciutką koszulkę z jakimiś nadrukami. Wzięłam pieniądze z kredensu, telefon oraz torbę i wybrałam się do najbliższego supermarketu, którym okazało się być TESCO. Nie zrobiłam dużych zakupów, bo nie miałabym jak tego wziąć tego do domu, więc kupiłam tylko najpotrzebniejsze produkty na obiad i na następny dzień. Po zapłaceniu za moje zakupy wróciłam do domu i zrobiłam obiad. 
***********************************
I oto pierwszy rozdział. Mam nadzieję, że się wam podoba. Proszę o szczere komentarze.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz